Daewoo Lanos- kompaktowy samochód osobowy produkowany przez koncern Daewoo w latach 1997−2002, od 30 września 1997 do 3 października 2008 roku przez FSO, oraz od grudnia 2004 przez AwtoZAZ. Od 26 kwietnia 2007 roku w sprzedaży znalazł się Lanos plus (atrakcyjniejsza wersja Lanosa). Od podstawowego modelu różnił się kilkoma szczegółami: zderzakami w kolorze nadwozia, czujnikami parkowania, kokpitem w kolorze srebrnym, dywanikami z logiem "Lanos plus", lampami przeciwmgielnymi, radiem CD, poduszką powietrzną kierowcy, listwami bocznymi, kratą wlotu powietrza w kolorze nadwozia. W zależności od nadwozia 5-drzwiowy hatchback posiada silnik 1,4 8V, nadwozie w kolorze czarnym lub czerwonym, tapicerką z wzorami w kolorze czerwonym, tylnym spojlerem, przyciemnionymi kloszami reflektorów, kierownica pokrytą czerwono-czarną skórą, skórzanym mieszkiem dźwigni zmiany biegów, a 4-drzwiowy sedan silnikiem 1,6 16V, nadwoziem w kolorze srebrnym lub złotym, kierownicą obszytą czarną skórą, tapicerką ze wzorami w kolorze srebrnym lub złotym, elektryczną regulacją szyb przednich, centralnym zamkiem, podłokietnikiem z przodu.
Fiat Cinquecento – miejski samochód osobowy produkowany w polskiej fabryce Fiata w Tychach od czerwca 1991 do września 1998 roku. Był to pierwszy samochód osobowy Fiata, którego produkcja odbywała się wyłącznie w polskiej fabryce w Tychach. Produkcja montażowa Fiata Cinquecento została zakończona w 1998 roku, a jego następcą został model Seicento.
Polski Fiat 125p – samochód osobowy klasy średniej produkowany w FSO na Żeraniu od 28 listopada 1967 do 29 czerwca 1991 na podstawie umowy licencyjnej z włoską firmą FIAT z 1965 roku. Na bazie Polskiego Fiata 125p konstruowano także radiowozy dla Milicji Obywatelskiej. Od wersji cywilnej pojazd różnił się: radiostacją i szybą odgradzającą przednie i tylne siedzenia wewnątrz, syreną alarmową i sygnałem świetlnym, specjalnym malowaniem oraz przednimi światłami przeciwmgielnymi w standardzie.
Nysa N59M- polski samochód dostawczy, produkowany w latach 1959–1994 przez Zakład Samochodów Dostawczych w Nysie. Wnętrze było ogrzewane dodatkową nagrzewnicą połączoną z układem chłodzenia. Ogółem w 1959 roku wykonano 1350 samochodów Nysa N59 w trzech wersjach
Klasyczna Skoda 1000MB. Produkowana od roku 1964 do 1969, pierwszy z serii samochodów Škody z silnikiem umieszczonym z tyłu nadwozia.
Z CIEKAWOSTEK: Škoda 1000 MB była sprzedawana także w Nowej Zelandii. Na tamtejszym rynku nosiła nazwę Škoda Sabre.